سوالات متداول کاربران

سوالات متداول در مورد خرید از سایت هودستان

 کاربران محترم فروشگاه اینترنتی هودستان، چنانچه در مورد ثبت عضویت در سایت فروشگاه، نحوه‌ی ثبت سفارش، هماهنگی زمان ارسال سوالی دارید به بخش سوالات متداول مراجعه کرده و سپس کالای مورد نظر خود را ثبت فرمایید.

+ آیا می‌توانیم کالای خود را در هنگام تحویل گرفتن رویت نماییم؟

غیر از موارد خاص که در رسید تحویل کالا (درخود سایت) ذکر می‌گردد، مشتریان موظف هستند در تمام موارد کالاها را تحویل ظاهری بگیرند و سپس رسید تحویل کالا به صورت صحیح و سالم را امضا نمایند. این مورد برای ارسال از طریق پست و باربری نیز صدق می‌کند.

+ آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

به دلیل شرایط کاری فروشگاه امکان خرید حضوری وجود ندارد. آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟ خیر، اما برای فراهم شدن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وبسایت قرار داده شده.

+ آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر شده اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد. در این موارد، وجه معمولاً بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می‌شود ولی ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تأخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و ارتباطی به فروشگاه ندارد.

+ از چه روش‌هایی می‌توان وجه سفارش را پرداخت کرد؟

مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از تمامی‌ کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت هودستان، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند و همچنین امکان پرداخت وجه سفارش به صورت کارت به کارت هم وجود دارد که مشتریان محترم با تماس با فروشگاه شماره کارت بانکی را اخذ نموده و پس از پرداخت وجه سفارش کد پیگری سفارش خود را به همکاران ما اطلاع می‌دهند.

+ آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت هودستان امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی در سایت هودستان وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق وبسایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می‌نمایید. لازم به ذکر است که درگاه‌های بانکی نیز با توجه به این که از طریق پروتکل امن https استفاده می‌کنند جایی برای نگرانی وجود ندارد.

+ آیا امکان خرید بدون عضویت در سایت هودستان وجود دارد؟

مشتریان محترم می‌توانند پس از مرحله‌ی ثبت و نهایی کردن سفارش در قسمت خرید بدون عضویت، ایمیل و پسورد پیش فرض خود را وارد کرده و وارد مرحله درج مشخصات ارسال شوند.

+ می‌توانیم سفارش خود را تغییر دهیم؟

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله‌ی پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای تغییر سفارش حداکثر تا دو ساعت پس از سفارش با واحد پیگیری سفارشات (یا قسمت تماس با ما ) تماس حاصل فرمایید.

+ امکان سفارش کالا به صورت تلفنی وجود دارد؟

در موارد خاص که مشتریان محترم موفق به خرید از سایت نمی‌شوند لذا می‌توانند از طریق تماس تلفنی کالاهای خود را سفارش دهند.

+ آیا امکان تخفیف بیشتر روی قیمت‌های سایت وجود دارد؟

بله در صورت خریدهای بالای ده میلیون تومان و با تماس گرفتن با ما امکان تخفیف بیشتر وجود دارد.

+ آیا امکان مشاوره قبل از خرید کالا وجود دارد؟

بله، با توجه به کامل بودن اطلاعات کالا‌ها در سایت، اما باز هم امکان مشاوره رایگان تلفنی و هم به صورت چت آنلاین وجود دارد.

+ آیا قیمت‌های سایت درست و بروز است؟

ما در سایت هودستان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا وضعیت قیمت‌ها و موجودی‌های سایت بروز باشد. اما به دلیل تعداد زیاد کالاها و نوسانات بازار و تغییر قیمت لیست فروش شرکت‌ها، امکان اشتباه بودن قیمت وجود دارد. که این اختلاف قیمت قبل از ارسال کالا به مشتریان محترم اطلاع داده می‌شود.

+ آیا در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای تعطیل می‌توانیم سفارش خود را ثبت کنیم؟

بله

+ آیا می‌توانیم کالاهای مربوط به مارک‌های دیگر که در سایت موجود نیستند را سفارش دهیم؟

بله، در صورت تماس تلفنی با همکاران ما، تمام تلاش خود را میکنیم که کالای مورد نظر شما را تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

+ چگونه می‌توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‌ام مطلع شوم؟

با وارد شدن به قسمت پیگیری کالا شما می‌توانید از وضعیت سفارش کالای خود مطلع شوید.

+ آیا می‌توانیم کالای سفارش داده‌ی خود را در ساعت و روز خاصی تحویل بگیریم؟

مشتریان محترم معمولاً می‌توانند با هماهنگی قبلی با باربری شهر یا شهرستانی که کالا به آنجا ارسال می‌شود، کالای خود را در روز و ساعت مورد نظر خود تحویل بگیرند.

+ بعد از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می‌کشد که کالا به دستم برسد؟

معمولاً بین یک تا هفت روز کاری

+ آیا می‌توانیم برای شخص دیگری خرید کنیم و کالای سفارش داده شده، تحویل آن شخص گردد؟

بله شما با وارد کردن آدرس آن شخص در قسمت ثبت آدرس می‌توانید این کار را انجام دهید.

+ در صورتی که شهر یا شهرستانی که باید کالای سفارش داده شده به آنجا ارسال گردد باربری نداشته باشد، ارسال محصول چگونه صورت می‌گیرد؟

به یکی از نزدیک‌ترین شهر یا شهرستان‌هایی که باربری داشته باشد محصول ارسال می‌گردد.

بستن منو